Вимоги до постачальників

Вимоги Чернівецької обласної фітосанітарної лабораторії до постачальників

1. ВИМОГИ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ ПРОДУКЦІЇ

1.1. ОБЛАДНАННЯ

1.1.1. Технічні вимоги.

Надання комерційної пропозиції з детальною інформацією щодо товару, прийнятний  рівень цін, положення на ринку.

Наявність документів (сертифікату якості, паспорту тощо) для забезпечення відповідності товару нормативно-технічним документам.

Здатність постачальника забезпечити систему простежуваності ідентифікації обладнання (здатність ідентифікувати товар до виробника, простежити серійний номер, дату виробництва)

Терміни гарантійного обслуговування обладнання повинні бути не менше календарного року.

Забезпечення післягарантійного сервісного обслуговування.

1.1.2. Вимоги до перевезення та доставки.

Здатність здійснити перевезення товару в умовах, що гарантують збереження якості та безпеки товару.

Забезпечення перевезення товару відповідно до умов, вказаних виробником (за необхідністю).

Забезпечення доставки товару в рамках обумовлених термінів та в необхідній кількості.

1.1.3. Вимоги до монтажу та налаштування обладнання.

Здатність забезпечити монтаж обладнання (за необхідністю).

Виконання робіт з регулювання та настроювання обладнання (за необхідністю).

Тестування обладнання на місці його експлуатації (за необхідністю).

Здійснення інструктажу та навчання на обладнанні персоналу лабораторії (за необхідністю).

Надання консультацій в разі виникнення потреб в ході експлуатації обладнання.

1.2. РЕАКТИВИ.

1.2.1. Технічні вимоги.

Форма випуску, дозування повинні бути такими, які зазначені у специфікації.

Термін придатності повинен становити не менше як 60% від дати виготовлення реактиву на момент замовлення.

Забезпечення чистоти продукту (чистий, чистий для аналізу, хімічно чистий, технічний).

Наявність різних об’ємів фасування.

Наявність маркування для забезпечення простежуваності (ідентифікація  до виробника, серійний номер,  дата виробництва тощо).

Наявність сертифікату якості на продукцію.

1.2.2. Вимоги до перевезення та доставки.

Постачальник реактивів повинен забезпечити належні умови транспортування та зберігання реактивів (температура, вологість).

Постачальник повинен гарантувати здійснення умов перевезення для забезпечення збереження якості та безпеки (правильне пакування, розміщення, вибір транспорту тощо).

Забезпечення доставки в рамках обумовлених термінів.

2. ВИМОГИ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКА ПОСЛУГ

2.1. НАВЧАННЯ

2.1.1. Технічні вимоги.

Наявність ліцензії або акредитації на можливість надання послуг з підвищення кваліфікації та навчання.

Наявність інструкцій, робочих програм та нормативних документів, відповідно до яких надаються послуги.

Компетентність фахівців, які надають послуги з навчання.

Доступна вартість послуг з навчання.

Можливість вибору навчання (онлайн або оф лайн).

Своєчасне та якісне виконання послуг відповідно до договірних зобов’язань.

Наявність програми надання послуг та переліку очікуваних результатів

Відсутність скарг та рекламацій.

По закінченню навчання надання документу щодо отриманих послуг (сертифікату, атестату, свідоцтва) відповідно до заявленої галузі.

2.2. КАЛІБРУВАННЯ

2.2.1. Якість обслуговування.

Наявність атестату про акредитацію на компетентність виконувати калібрування у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та здатність продемонструвати простежуваність своїх вимірювань до системи одиниць (SI) за допомогою нерозривного ланцюга калібрувань.

Забезпечення калібрування обладнання лабораторії  на місці.

Забезпечення вивозу та зворотньої доставки обладнання, якому неможливо надати послуги калібрування на місці.

Можливість вибору лабораторією  необхідних точок калібрування обладнання.

Відсутність скарг та рекламацій.

Доступна вартість послуг з калібрування.

2.2.2. Терміни обслуговування.

Забезпечення проведення калібрування в обумовлені сторонами терміни.

Здатність забезпечення проведення оперативності послуг калібрування обладнання при крайній необхідності або позачергово.

Забезпечення інструктажу персоналу з проведення проміжних перевірянь (за необхідності).

2.3. РЕМОНТ ОБЛАДНАННЯ.

2.3.1. Якість обслуговування.

Наявність ліцензії або сертифікату щодо надання послуг з ремонту обладнання та забезпечення їх проведення компетентним персоналом.

Здатність забезпечити якісний ремонт обладнання, відновлення ресурсу або його складових частин у відповідності з технічними вимогами.

Можливість проведення ремонту на місці.

Забезпечення вивозу та зворотньої доставки обладнанню, якому неможливо надати послуги з ремонту на місці.

2.3.2. Вимоги щодо термінів обслуговування.

Забезпечення проведення ремонту обладнання в обумовлені сторонами строки.

Здатність забезпечити оперативність надання послуг з ремонту при крайній необхідності або позачергово.

Здійснення інструктажу персоналу щодо роботи на обладнанні після ремонту (за необхідністю).

Надання можливості консультацій персоналу в процесі експлуатації обладнання (в разі виникнення необхідності).

2.4. ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОБЛАДНАННЯ.

2.4.1. Якість обслуговування.

Наявність ліцензії або сертифікату щодо надання послуг з технічного обслуговування обладнання та забезпечення їх проведення компетентним персоналом.

Здатність забезпечити якісне технічне обслуговування обладнання – комплекс технічних заходів, спрямованих на підтримку обладнання в працюючому стані, що включає перевірку технічного стану обладнання, чистку, змащення, регулювання робочих параметрів, виявлення несправностей —  у відповідності до технічних вимог на обладнання.

Можливість проведення технічного обслуговування обладнання  на місці.

Забезпечення вивозу та зворотньої доставки обладнанню, якому неможливо надати послуги на місці.

2.4.2. Вимоги щодо термінів обслуговування.

Забезпечення проведення технічного обслуговування обладнання  в обумовлені сторонами строки.

Здатність забезпечити оперативність надання послуг з технічного обслуговування обладнання   при крайній необхідності або позачергово.

Здійснення інструктажу персоналу щодо роботи на обладнанні після технічного обслуговування (за необхідністю).

Надання можливості консультацій персоналу в процесі експлуатації обладнання після технічного обслуговування (в разі виникнення необхідності).

2.5. СУБПІДРЯДНІ РОБОТИ.

2.5.1. Технічні вимоги.

Наявність атестату про акредитацію на проведення випробувань у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019.

Види випробувань, що доручаються субпідряднику, повинні бути включені у сферу акредитації.

Близьке територіальне розміщення.

Відповідний рівень цін на випробування.

Додержання термінів виконання робіт по субпідряду.